11 Eylül 2015 Cuma

"proce"den haberler

Yok, bos durmuyorum.

Biraz e-mail temizligi...

Mutfakta bir parti daha ayiklama ve temizlik... Kayip gida boyalarinin bulunusu. Yeni kristal deneylerine girisebiliz artik.

Oglanin odasinda kutu kutu temizleme, ayiklama tazeleme isleri... Hangi tür oyuncaklar hangi kutularda artik en azindan ben biliyorum.

Klasörler... Bazi ruhuma güc gelen ve bundan dolayi ertelenmis isler... Her seye dosya acan babanin "Babam -Vefat" diye dosya acan kiziyim :( Babam görse sanirim gülümserdi.

Dondurulan Facebook... Haliyle bir bosluk oldu. Zihnim yerini hemen gazetelerle doldurmaya giristi. Saga sola Alman, Ingiliz gazetelerinden haber linki göndermeye basladim. Bi tane de sen alirsan korkma, yakinda gecer. Instagram'i Facebook'un yerine koyma egilimine direniyorum. Neyse ki Ig bu konuda cok yardimci. Geriye kalir blog. Onu da kontrol altinda tutabilirim. Sanirim.

Daha coook is var. Devam!


2 yorum:

Handan dedi ki...

Ben de nihayet büyük işlere girişiyorum. Koltuklar yüz değiştirecek, ev badana olacak, perde bakılacak. Ev kiralık diye ertelediğim ne varsa bu sene yapılacak. Eskimiş her taraf yahu. Zaten şöyle bir düşündüm becerip de ev alacsk olsak bu sefer de geriye param kalmayacağı için yaptıramayacağım bunları :-)

En gözümü korkutan çocuk odası ile ( Ki oyuncak düzenleme işini güya hallettim) bİr de bilgisayara aktardığım kasetler. Hepsi şarkı bazında ayrılıp yeniden kaydedilmeliler.

Neyse dün 65 kilo domates yaklaşık elli kavanoza sığdırılarak o iş aradan çıktı. Bugün üzerimden tır geçmiş gibi o ayrı :-)

hindiba dedi ki...

Handancim, senin proce benimkinden bayagi bi büyükmüs :) Kolay gelsin :)
65 kilo mu dedin? Domates kamyonu tarladan direk sizin evin önüne geldi gibi hayal ettim :)