19 Ağustos 2015 Çarşamba

N'aber Euli?


Tigi gecen sene Funda armagan etmisti, ama ben ilk kez bu yil elime alabilmistim.
Üc aksam öncesine dek nasil zincir cekildigini bile animsamiyordum. Üc aksam sonra Türkce'de karsiliginin hep duydugum 'sık iğne' oldugunu bilmeden 'feste Masche" uzmaniydim :) Döngüler, döngüleeer üzerine düsünürken, dön baba dönmeye baslamistik tigla ikimiz :)



Haa, dibini biraz daha sabitlersek bundan iyi kalem kutusu olur demistim ben.



Sonra domates konservesinden kalem kutusu gelmisti aklima. Cuk diye oturmustu dogrusu :) Ama yoook. Oglan ve pelüs arkadaslari sabirsizlikla bu yesili bekliyorlardi. Adi bile konmustu : Euli



Gözler keceden, icine pamuk...



Burnuna sari ipten  gaga... Pek olmadi, sari keceden mi olsaydi o da? Dün aksam takima yeni arkadas katilmasinin serefine parti verdi oglan ve pelüs oyuncaklari.


Fikir buradan.



Hiç yorum yok: