13 Aralık 2010 Pazartesi

Baba blog

Bir de sunu merak ediyorum bazen: Neden hic baba blogu yok?
Vardir belki bir iki tane, laf arasinda babalik hallerinden bahseden blogcu baba. Ama ben tamamen baba olusa dair deneyim ve duygularin anlatildigi, baba-cocuk bloglarindan bahsediyorum. Örnegin söyle seyler yazan bloglardan:

"Cok severek okudugum En Baba Blog'un yazari sevgili Selim gecenlerde Edison Küreleri'nden* bahsetmisti. Hem koordinasyon, hem ince motorik becerilerini arttiran harika bir oyuncakmis. Gecenlerde bilmemne AVM'de gezerken gördüm, hemen aldim ben de. Selim iyi dediyse, ayrica arastirmak gerekmez. Iyi ki su blog babalari var. Neyse, Nazli Can baslarda pek ilgilenmemisti, dünden beri bir merak, bir merak. Hic araliksiz onu oynuyoruz. Annesi cagirdiginda yemege bile gitmek istemiyor."

ya da...

"Bizim kizin uyku sorunu icinden cikilmaz bir hal aldi. Annesi gündüzleri hayalet gibi geziyor, yikildi yikilacak. Ben de isyerindeki arkadaslarla konusurken ögrendigim bir kitabi aldim hemen. 2-3 yas cocuklarinda uyku egitimi hakkinda. Cok ilginc seyler var kitapta. Yazarinin da 3 cocugu varmis. Iskembeden atmiyor yani. Esime anlattim, hemen uygulamaya basladik. Biraz düzelme var simdiden. Bütün babalara tavsiye ederim. Okuyun, okumaya vakti olmayan esinize özet gecin."

ya da...

"Bakin bu Alp Naz'in uykudan yeni uyandigindaki suratinin fotografi. Ne komik, degil mi?
Bu da haftasonu yaptigi lego gökdelenin fotografi. Nasil da gururla poz verdi yaninda aslan oglum (kizim) benim.
Bu da, bu da, arabada ben sürecegim diye direksiyona atildigi an. Annesi cekmis yumurcagi..."

Sahi, var mi böyle baba bloglari? 
Oldugunu duysam bir yasima daha girecegim sanirim...

Dipnot:
*Edison Küreleri: Yok öyle bir oyuncak, hemen arastirmaya girismeyin. Ben uydurdum... 

3 yorum:

XXXoXXX dedi ki...

keske o dipnotu daha yukarida ekleseydiniz!!!!

XXXoXXX dedi ki...

keske o dipnotu daha yukarida ekleseydiniz!!!!

hindiba dedi ki...

Pardon!