6 Ekim 2015 Salı

Tesekkür


Bu seferki grip vakasini olabildigince hafif atlatmamda emegi gecen asagidaki ekibe tesekkürü bir borc bilirim:

- Ihlamur cayi, arada adacayiyla
- Kebabiye. Agizda cignemek, hemen yutmayip biraz bekletmek özellikle ses kisikligina iyi geliyor, bogazi rahatlatiyor.
- Tuz-karbonat solüsyonuyla agiz, bogaz gargarasi, burun yikama (Bomba!)
- Dis macunu ve dogal dudak nemlendirici krem sirayla (ayni anda üc yerden birden patlayan ucuklari geminde tutabildikleri kadar tuttuklari icin
- Cay demleyip getiren koca
- Ben uyurken sessizce ödevini yapan ve  bir haftadir sabirla öpücük yasaginin kalkmasini bekleyen cocuk
- Sezer! (kebabiyeyi ondan ögrenmistim, tuz-karbonat solüsyonunu da o önerdi, Hizir gibi mübarek :)

4 yorum:

funda dedi ki...

ben bi de gerçek kaya tuzundan tuz solesi yapıyorum ben ..emrenin alerjik nezlesini bile şıp diye kesiyor ..sole çok yoğun olduğu için damlalıüın içine su ve bikaç damla sole yetiyor ..güneş sıvısı da deniyor buna ..güneş kadar iyileştirici

funda dedi ki...

tuz solesi yapılışı diye google a sorabilirsin bu arada ..yıllarca bile kalsa bakteri mantar vs üremiyomuş

hindiba dedi ki...

aa, alerjik nezleye de mi iyi diyorsun? o benim daimi derdim, denerim ben bunu. deniz tuzundan yapmistim, kaya tuzu da var evde.

funda dedi ki...

bir haftadır sabahları çok fenaydı dün sabah dayansmadım yaptım şıp diye bitti ..enteresan valla