17 Aralık 2014 Çarşamba

Karışık anne

Gecen aksam mutfaktan kulak misafiri oldugum kadariyla söyle dedi babasina: "Bak, hic sevmedigim bir huyun var, bana yapma diyosun, sonra aynisini sen kendin yapiyosun". Ayni aksam bana da dedi ki: "Sen cok karisik bir annesin." Cünkü kiziyor muyum, gülüyor muyum belli olmuyormus. Dogruydu, kizsam mi, gülsem mi bilememistim.
Nereye baglayacagim bunlari? Anne-babalikla ilgili önemli bir görüse, özlü bir söze? Bilmiyorum. Olabilir, mümkündür, zorlasam illa ki bir yerlere baglayabilirim ama yapmamayi tercih edecegim. Cünkü zaten bilindigi üzere karisik bir anneyim.

3 yorum:

Handan dedi ki...

Ah yavrum, biz anneler pek karışığızdır, sen de bunu genç yaşında çözmüşsün:-) Ha ha ha, akıllı bıdık işte:-)

hindiba dedi ki...

Babalar da az degil, yapma diyo, sonra kendisi yapiyo :)

Handan dedi ki...

Sonra da bu çocuklar beni hiç dinlemiyor diyorlar, yer mi bizim anadolu çocukları:-)